تبلیغات کاپنا

گروه نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ کاپنا متشکل از جمعی از جوانان متخصص و با اندیشه نو در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.

تبلیغات کاپنا

گروه نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ کاپنا متشکل از جمعی از جوانان متخصص و با اندیشه نو در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.

این مجموعه توانسته است تا با ایده پردازی و نوآوری راهکارهای جدیدی برای حرکت از سمت کسب و کار سنتی به کسب و کار نوین به

مشتریان خود ارائه دهد.ما بر این باوریم که مشتریان شرکای تجاری ما هستند و همیشه در کنار آنها خواهیم ماند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگری استفاده می کنند.

با این که اینترنت در حال حاضر در دسترس است، آیا باور دارید  اگر به شما بگویم که تعداد افرادی که هر روز به اینترنت استفاده میکنند، هنوز هم رو به افزایش است؟

در حقیقت ،  استفاده از اینترنت در بین بزرگسالان تنها در سه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است. و هرچند که ما آن را زیاد می گوئیم، نحوه خرید و نوع زندگی انسان ها تغییر کرده است و این بیانگر این است که بازاریابی آفلاین به همین اندازه مثل سابق موثر نیست.

بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبین شما در یک مکان و زمان مناسب بوده است.  امروز، این بدان معنی است که شما باید بازاریابی را در جایی که افراد در حال گذراندن زمان هستند استفاده کنید یعنی در اینترنت!

در این مقاله ، ما در مورد بازاریابی داخلیinbound به عنوان یک راه بسیار موثر برای جذب، تعامل و لذت بردن از مشتریان در اینترنت صحبت می کنیم. اما ما هنوز در مورد بازاریابی دیجیتال از مردم سراسر جهان سوالات زیادی داریم.

شاید یک نفر بازاریابی داخلی و دیجیتال را یکسان ببیند ولی در عمل این دو دارای یک سری تفاوت های جزئی می باشند و سوال من این است:

چگونه بازاریابی دیجیتال را تعریف می کنید؟

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک های متعدد دیجیتال و کانال ها برای ارتباط با مشتریان که بیشتر آنها زمان خود را به صورت آنلاین صرف می کنند، تعریف می شود و از وب سایت های خود به عنوان یک دارایی تجاری آنلاین کسب و کار، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی با ایمیل، بروشورهای آنلاین و فراتر از آن - طیفی از تاکتیک هایی وجود دارد که همگی زیر مجموعه  "بازاریابی دیجیتال" قرار دارند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی