تبلیغات کاپنا

گروه نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ کاپنا متشکل از جمعی از جوانان متخصص و با اندیشه نو در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.

تبلیغات کاپنا

گروه نرم افزاری و دیجیتال مارکتینگ کاپنا متشکل از جمعی از جوانان متخصص و با اندیشه نو در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.

این مجموعه توانسته است تا با ایده پردازی و نوآوری راهکارهای جدیدی برای حرکت از سمت کسب و کار سنتی به کسب و کار نوین به

مشتریان خود ارائه دهد.ما بر این باوریم که مشتریان شرکای تجاری ما هستند و همیشه در کنار آنها خواهیم ماند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین بازاریابان دیجیتال دارای یک تصویر واضح از چگونگی انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف کلیدی خود هستند و  بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، می توانند از طریق کانال های آزاد و پرداخت شده از کمپینهای بزرگتری حمایت کنند.

برای مثال یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های یک وبلاگ ایجاد کند که باعث ایجاد منشاء جدیدی از یک کتاب الکترونیکی کسب و کار گردد. 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک  شرکت ممکن است پس از انتشار پست های پرداخت شده و ارگانی در حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار، به تبلیغ این پست های وبلاگ کمک کند. شاید بازاریابی ایمیل یک کمپین ایمیل برای فرستادن کسانی که اطلاعات کتاب را بیشتر در این شرکت دانلود می کنند، ایجاد می کند.

Search Engine Optimization (SEO)

این روند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است، در نتیجه افزایش میزان ترافیک عالی (یا رایگان) وب سایت شما را دریافت می کند. کانال هایی که از SEO استفاده می کنند عبارتند از:

·         وب سایت

·         وبلاگ

·         اینفوگرافیک

بازاریابی محتوا

این اصطلاح، ایجاد و ارتقاء دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک، تولید مشتریان است. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوا نقش داشته باشند عبارتند از:

·         پست های وبلاگ

·            کتابها و روزنامه ها

·         اینفوگرافیک

·         بروشورها و کتابهای آنلاین

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

این تمرین، نام تجاری و محتوای شما را در کانال های رسانه های اجتماعی افزایش می دهد تا آگاهی از نام تجاری را افزایش دهد بنابراین ترافیک را افزایش داده و منجر به رونق کسب و کار شما می شود. کانال هایی که می توانید در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

  • Facebook.
  • Twitter.
  • LinkedIn.
  • Instagram.
  • Snapchat.
  • Pinterest.
  • Google+.

پرداخت برای هر کلیک (Pay-Per-Click)

PPC یک روش رانندگی ترافیک در وب سایت شما است که با پرداخت ناشر در هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما صورت می گیرد. که یکی از رایج ترین نوع PPC، Google AdWords است که به شما این امکان را می دهد که برای اسلات های بالا در صفحات نتایج جستجو در موتورهای جستجو گوگل با قیمت "به ازای هر کلیک"بابت لینک هایی که قرار داده اید، پرداخت می کنید. کانال های دیگر که می توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:

·         تبلیغات پرداختی در فیسبوک

·         توئیت های تبلیغاتی در توئیتر

·         پیام های حمایت شده در لینکدین

تلیغات بومی

تبلیغات بومی مربوط به تبلیغاتی است که عمدتا تحت محتوا و بر روی یک پلت فرم در کنار دیگر محتوای غیر پرداخت شده برجسته است. پست های حمایت BuzzFeed یک مثال خوب هستند، اما بسیاری از مردم همچنین رسانه های اجتماعی را به عنوان "بومی" در نظر می گیرند، مثلا تبلیغات فیس بوک و  اینستاگرام

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره دارد که به منظور خودکار سازی عملیات بازاریابی اولیه شما عمل می کند. بسیاری از مراکز بازاریابی می توانند وظایف تکراری خود را به صورت خودکار انجام دهند، مثلا:

·         خبرنامه های ایمیل

·         برنامه زمانبندی رسانه های اجتماعی

·         به روز رسانی لیست تماس

·         ردیابی و گزارش کمپین

Online PR

روابط عمومی آنلاین این است که تضمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا را تأمین کند. این بسیار شبیه PR سنتی است، اما در فضای آنلاین. کانال هایی که می توانید برای به حداکثر رساندن تلاش های PR خود استفاده کنید عبارتند از:

·         تماس با خبرنگار از طریق رسانه های اجتماعی

·         درج نظرات در وب سایت یا وبلاگ شخصی خود

Inbound Marketing

بازاریابی ورودی اشاره به یک رویکرد "کامل" برای جذب و لذت بردن از مشتریان با استفاده از محتوای آنلاین است. شما می توانید از هر تاکتیک بازاریابی دیجیتال که در بالا در طول یک استراتژی بازاریابی ورودی ذکر شده است استفاده کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی